piątek, 24 lutego 2017

Trop 7- Blowek

Witajcie w nowej notce!
Stało się!
W końcu nadszedł ten dzień w którym mogę dumnie powiedzieć SPOTKAŁAM WSZYSTKICH POLSKICH YOUTUBERÓW KTÓRYCH OGLĄDAM!
W końcu po 2 latach udało mi się dorwać ostatniego z nich, a mianowicie Blowa.
W sobotę w Dąbrowskiej pogorii odbył się event z udziałem youtuberów, miedzy innymi własnie Karola. Bardzo mnie ucieszyło, że w końcu bedę miała szansę go dorwać na selfie. 
Pierwszy miał wejście Marcin Dubiel, który rozdawał autografy jakąś godzinę. Wydawało się, że to czekanie trwa wieczność, a były to tylko 4 godziny.
Kiedy już w końcu udało się wejść na scenę, zbiliśmy z Karolem pionę. 
Blowek skomplementował moje włosy,a jako że sam ma zielone/niebieskie to byliśmy podobni haha.
Kiedy powiedziałam mu, ze poluje na niego od dwóch lat i że jest ninja, on stwierdził, że nie wychodzi z domu i mam rację. Zaczęliśmy się śmiać, a ochrona zaczęła krzywo patrzeć. Szybkie selfie *i tak poprosiłam go o dwa za co ochrona mnie nienawidzi*, szybka piona i trzeba spadać.
Dawno tak nie jarałam się spotkaniem kogoś. Karol jest mega miły, taki jaki wydaje się w internecie, ale tego się w sumie spodziewałam.






Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tą historią i będziecie mi towarzyszyć w mojej dalszej przygodzie z blogowaniem. Jeśli się podobało zachęcam do zostawiania komentarzy. 
Peace!


Media:
Instagram: domiskywalker
Snapchat: domiskywalker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Skywalker na tropie , Blogger