poniedziałek, 21 listopada 2016

Trop 4- Jeremi i Artur Sikorscy

Witajcie w nowej notce!
Wracam do Was z nowym tropem, który był zapowiedziany w poprzedniej notce przy okazji koncertu Justina. Dzisiejszym celem będą nie kto inny jak Jeremi i Artur Sikorscy.
Chłopców obserwuje tak naprawdę od zawsze, a dokładniej Jeremi zasłynął z występu w rozmowach w toku jakiś czas temu.
Cofnijmy się w czasie do 11 listopada...
Przyjechałam do Krakowa koło południa, więc miałam bardzo dużo czasu. Spotkałam się z moja internetowa kumpela i poszłyśmy w stronę rynku. Łaziłyśmy tak bez celu po mieście ze dwie godziny.
W trakcie, gdy jadłyśmy nasz jakże zdrowy obiad zadzwoniła moja stara znajoma z zapytaniem czy jestem w Krakowie i czy wybieram się na koncert. Ucieszyłam się mega, bo bardzo dawno się z nią nie widziałam! Podała info jakim pociągiem jedzie i miałam czekać na nią na dworcu głównym.
Gdy już znudziło nam się chodzenie po mieście skierowałyśmy się w stronę dworca i na peronie czekałyśmy na pociąg. Kiedy już przyjechał nie mogłam wyłapać wzrokiem mojej znajomej, ale moje oczy wychwyciły twarz, która dobrze znam! Jeremi! Wykrzyczałam i skierowałam się w jego stronę. Przywitaliśmy się, zaczęliśmy rozmawiać i dołączył do nas Artur z Sylwia Przybysz. Pogadaliśmy o koncercie Ariany Grande, o Londynie, ponieważ oboje byli tam kilka tygodni temu. Jeremi zaczął się śmiać widząc minę młodszego brata, kiedy dowiedział się, że jest to nasze 18ste spotkanie i powiedział, że wreszcie dobiliśmy do liczby równej mojego wieku. Oczywiście nie obyło się bez kolejnych zdjęć i przytulasów. Pożegnaliśmy się życząc sobie miłej zabawy na koncercie i każde z nas poszło w swoją stronę.
Uwielbiam spotkania z Sikorskimi, zawsze jestem po nich naładowana pozytywna energia, którą przekazują! Nie mogę się doczekać kiedy dobijemy do 20 i dostaną ode mnie prezent, z którego jestem mega dumna. Myślę, że niedługo to nastąpi, bo chłopcy po nowym roku ruszają w trasę koncertową!



 Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tą historią i będziecie mi towarzyszyć w mojej dalszej przygodzie z blogowaniem. Jeśli się podobało zachęcam do zostawiania komentarzy. 
Peace!

Media:
Instagram: domiskywalker
Snapchat: domiskywalker

1 komentarz:

Copyright © 2014 Skywalker na tropie , Blogger