środa, 16 listopada 2016

Koncert Justina Biebera

Witajcie w nowej notce!
Ponownie nie będzie ona tropem, lecz krotka relacją z koncertu. Tym razem pod nóż wezmę koncert Justina Biebera na Tauron Arenie w Krakowie! Wokalista odwiedził nasz kraj po raz drugi, tym razem w ramach trasy Purpose.
Koncert odbył się 11 listopada, a tego dnia pogoda nie bardzo dopisywała osobom czekającym w kolejce. Ja w niej znalazłam się dosyć późno z jednego powodu, o którym mowa będzie w kolejnym tropie :D
Kiedy już zmarzliśmy i powinniśmy zostać wpuszczeni kolejka się nie ruszała. Ochrona nawaliła, ale ciesze się, że udało mi się zobaczyć cały występ Justina. Czekałam na ten moment 5 lat. Byłam naprawdę szczęśliwa, ze mam okazje zobaczyć i usłyszeć go na żywo!
Bieber wjechał na scenę w klatce z przezroczystego tworzywa podczas piosenki Mark My Words. Pisał na ściankach klatki rożne słowa w tym 'Poland' i 'Love'.
Stałam dosyć daleko, ale udawało mi się wychwycić wzrokiem JB.
Podczas Company tańczył on na trampolinie przymocowanej do sufitu, która jak się okazało była blisko mnie!! Przez ten czas widziałam go idealnie!! Były to najlepsze 3 minuty tego wieczoru!!
W trakcie Q&A jedna z dziewczyn zapytała Justina czy powie 'Kocham Was'. Z trudem, ale udało mu się wypowiedzieć to dwa razy! I to z dosyć dobrym akcentem!! Justin wielokrotnie obdarzał nas pięknym, szczerym uśmiechem, a w niektórych momentach mogliśmy nawet zauważyć na jego twarzy łzy wzruszenia...
Pod koniec show sam zapytał nas jak ma powiedzieć kocham Was, bo zapomniał. Widać było, ze ten koncert sprawił mu radość i JB docenił nasze starania.
Standardowo nie zabrakło największych hitów typu As long as you love me, Boyfriend czy Baby!
Oczywiście w trakcie Sorry z sufitu nad scena leciała woda. Niestety była to ostatnia piosenka...
Nadal nie wierze, ze po tylu latach udało mi się go zobaczyć!


Zdjęcie @Queen4Jano

Zdjęcie @Queem4Jano

Zdjęcie mojej kumpeli Oliwii :D



Pozdrawiam wszystkie osoby, które spotkałam na koncercie :D
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tą historią i będziecie mi towarzyszyć w mojej dalszej przygodzie z blogowaniem. Jeśli się podobało zachęcam do zostawiania komentarzy. 
Peace!

Media:
Instagram: domiskywalker
Snapchat: domiskywalker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Skywalker na tropie , Blogger