poniedziałek, 24 października 2016

Trop 2- Damian Kordas

Witajcie w nowej notce!
Dzisiejszy post poświęcony jest zwycięzcy Masterchefa DAMIANOWI KORDASOWI.
Damiana pierwszy raz spotkałam na podpisywaniu jego książki, na które pojechałam dość spontanicznie po prostu szukając zajęcia na sobotnie popołudnie, ale nie o tym dzisiaj.
W Silesia City Center w Katowicach w ostatni weekend odbywały się mistrzostwa smaku gdzie jedną z gwiazd był właśnie Damian. Zobaczyć kucharza w kuchni brzmi całkiem zachęcająco. Impreza była podzielona na części gdzie w każdej przeciwko sobie stawały dwie drużyny. Masterchef miał za zadanie pomagać, wspierać czy czasem przeszkadzać :D Do tego wszystkiego dochodził jeszcze komentarz Maćka Musiała (o nim kiedy indziej), wiec śmiechu było co nie miara. Gdy skończyła się pierwsza konkurencja i trwało sprzątanie sceny Damian zszedł do stolika by porozdawać autografy czy zrobić z nami selfie.
Przypadł mi ten zaszczyt podejścia jako pierwszej. Podsunęłam Damianowi do podpisu nasze zdjęcia zrobione podczas poprzednich spotkań. Trochę się zdziwił skąd tyle się ich wzięło, ale wyglądał na szczęśliwego z tego powodu. Kiedy już wszystkie podpisał zaczęliśmy rozmawiać o Portugalii. Okazało się, ze mamy podobne odczucia po odwiedzeniu tego kraju. Czas gonił, wiec na szybko zrobiliśmy kilka zdjęć, a Damian po chwili wrócił do gotowania.
Młody Masterchef jest kolejna bardzo sympatyczną spotkaną przeze mnie osoba. 
Zdecydowanie dzień mogę zaliczyć do tych udanych.
Na pewno to spotkanie z Damianem nie było ostatnim :D







Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tą historią i będziecie mi towarzyszyć w mojej dalszej przygodzie z blogowaniem. Jeśli się podobało zachęcam do zostawiania komentarzy. 
Peace!

Plany na październik:
28- Another Fail Tour (The Janoskians) Kraków

Media:
Instagram: domiskywalker
Snapchat: domiskywalker

1 komentarz:

Copyright © 2014 Skywalker na tropie , Blogger