czwartek, 20 października 2016

Trop 1- Nikodem Rozbicki

Cześć wszystkim!

Witam w pierwszej notce na moim blogu! Zaszczyt otwarcia mojego bloga musiał przypaść komuś wyjątkowemu. Jest to nie kto inny jak NIKODEM ROZBICKI.
Nikodema na ekranie pierwszy raz zobaczyłam w filmie Bejbi Blues w 2013 roku. Od tego czasu stawał się coraz bardziej rozpoznawalny, zaczął pojawiać się w wielu miejscach, ale nigdy nie było mi tam po drodze. Az w końcu podjęłam spontaniczną decyzję o wycieczce na Taniec z Gwiazdami, w którym Niko akurat brał udział. Taka okazja mogła się szybko nie powtórzyć, wiec nie myśląc o niczym od razu kupiłam bilety na odpowiedni pociąg.
Jeszcze nigdy droga do Warszawy nie była taka długa! Te 2,5 godziny trwały dla mnie wieczność. Byłam dość zestresowana, bo po aktorze ciężko określić jaki jest i jak może się zachować. Z relacji osób z poprzednich odcinków wiedziałam, ze jest wesołym i miłym chłopakiem, ale wiadomo- do każdego ma się inne podejście. Z rana pozwiedzałam trochę Warszawę, a potem z trudem dotarłam do studia. Dostać się tam to tragedia!
Nikodem był pierwsza osoba jaka zauważyłam zaraz po wejściu do atm studio. Od razu zrobił na mnie dobre wrażenie. Gdy dowiedział się ile kilometrów pokonałam, by się tu znaleźć był w szoku. Po krótkiej rozmowie przyszedł czas na zdjęcia. Niko stwierdził, ze przez te kilka odcinków nabrał wprawy i wziął ode mnie telefon. Dawno nie miałam z nikim tak dobrych zdjęć! Dawno tez tak się nie cieszyłam na spotkanie jakiejś osoby mimo świadomości, że do domu będę jechać 8 godzin i to z przesiadka w Krakowie. Po odcinku Nikodem przyszedł do nas się pożegnać i życzyć milej podróży. Nie pamiętam kiedy ostatnio spotkałam tak sympatyczną osobę.











Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tą historią i będziecie mi towarzyszyć w mojej dalszej przygodzie z blogowaniem. Jeśli się podobało zachęcam do zostawiania komentarzy. 
Peace!

Plany na październik:
28- Another Fail Tour (The Janoskians) Kraków

Media:
Instagram: domiskywalker
Snapchat: domiskywalker 

3 komentarze:

  1. MÓJ NIKO!
    Jak fajnie, że założyłaś tego bloga, laska! Teraz wszystkie Twoje zdobycze w jednym miejscu! :D

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Skywalker na tropie , Blogger